Még mindig sokan nem tudják, hogy mi az a ChatGPT

mi az a ChatGPT

A technológia fejlődésével csak idő kérdése volt, hogy megelevenedjenek azok a félelmek, amiket eddig az emberek többsége csak a filmekben látott. A mesterséges intelligenciától való félelem sokakban elindult, amikor debütált 2022 végén az OpenAI sok pénzből fejlesztett terméke. Mégis mi az a ChatGPT és veszélyes lehet? A rövid válasz az, hogy igen, rossz kezekben minden veszélyes lehet.

Az említett vállalkozás, pontosabban kutató laboratórium által létrehozott chatbot több lépésen ment keresztül, mire eljutott a mai szintjére. A jelenleg legfejlettebb 4-es verzió már szinte csodákra képes a számára megadott információkkal. Viszont ismét felvetődik a kérdés, hogy mi az a ChatGPT? Voltaképpen egy szöveggenerátor, amit az internetről letöltött hatalmas tudásbázison tanítottak fel.

Ami jó hír, hogy nincs önálló tudata, ezért attól még nem kell tartani, hogy átveszi az uralmat bárki felett. Csak akkor válaszol, ha kérdezik. Ugyanakkor, a szöveggenerálással kapcsolatos munkakörök kiváltására remek alternatívát kínál, ami új helyzetet teremt adott szakmákban. Érdemes tehát tisztában lenni vele, hogy mi az a ChatGPT és merre tart a jövőben.

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre a kívánt siker érdekében

Az interneten történő kereskedelem olyan terület, ami kiváló teret nyújt azoknak, akik szeretnék az üzletüket fellendíteni. A hagyományos boltok kora lassan lejár, ezért megéri lépést tartani a korral. A keresőoptimalizálás lépésről lépésre való megtétele nélkül viszont nem sok esély van felvenni a versenyt a konkurenciával. Ha valaki belép a net világába, akkor gyorsan eltűnik abban, hacsak nem találja meg a módját a biztos navigációnak.

A Google az egyik legnagyobb keresőmotor, amit rengetegen használnak. Amennyiben azt szeretnénk, hogy az oldalunk kiemelt helyen szerepeljen, úgy a keresőoptimalizálás lépésről lépésre történő megtételével érhetünk célba.

A művelet nem egyszerű, de annyira bonyolultnak sem mondható. Ami viszont biztos, hogy akad bőven zsákutca, amiben el lehet veszni. Ezért kell a képzett szakember, aki segít. Ne feledjük, hogy csak a keresőoptimalizálás lépésről lépésre hoz sikert, bármilyen más út biztosan rossz irányba fog vezetni.

Ezért érdemes a Facebook hirdetési fiók létrehozása

A keresőoptimalizálás után a másik terület, ahol könnyen sikerre tehetünk szert új weboldal tulajdonosként, az a Facebook hirdetési fiók létrehozása és megfelelő használata. A közösségi médiában a megjelenés manapság szinte teljesen elengedhetetlen, ha konkrét célcsoportokat akarunk elérni a termékeinkkel.

Voltaképpen a fő célja ez ennek a platformnak, amiről gyakran még maguk a felhasználók sem tudnak. Számukra csak haszontalannak tűnő vagy éppen előnyös reklámok jelennek meg, hogy azok honnan jönnek, arról olykor sejtésük sincs. A Facebook hirdetési fiók létrehozása után már egyszerűen készíthetőek célzott projektek, amik könnyen eljutnak a közönséghez.

Alapvetően csak néhány kattintás az egész, de amiről nem szabad megfeledkezni, az a megfelelő tőke. A reklámokat ugyanis finanszírozni kell PPC vagyis kattintás alapon. A Facebook hirdetési fiók létrehozása előtt mindig mérlegeljük a céljainkat és ezt követően már ráléphetünk a megvalósítás útjára!